"I have more ideas in my head than I could ever carry out, but without it clouding my mind."
- Vincent Van Gogh (May 1890)

czwartek, 9 lutego 2012

Life drawing..





Zakończyliśmy zajęcia z aktu..szkoda, była to cenna część mojej edukacji. Zdecydowanie odczuwam niedosyt, a i moje umiejętności dalekie jeszcze od ideału..
Tym niemniej 4 z kilkunastu..

We have completed courses in the life drawing .. pity it was a valuable part of my education. 
I strongly feel unsatisfied, and even my skills are far from ideal ..
However, four  of the dozen or so 
..

2 komentarze:

  1. ARTYSTYCZNA DUSZA Z CIEBIE ... CO TU DUŻO MÓWIĆ , MASZ OGROMNY TALENT, WYCZUCIE, SMAK I ESTETYKĘ GODNE POZAZDROSZCZENIA I UWAGI :D OCZYWIŚCIE !!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Isso dziękuję Ci bardzo..dawno mnie tutaj nie było, dopiero dziś zajrzałam. Oh, ja sama choć nieu krywam, iż bardzo chciałabym aby z tych moich jakichkolwiek predyzspozycji, cokolwiek dobrego wynikało :) ..ale sztuka, w jakiejkolwiek fomie zawsze sprawia mi dużo radosci, a to chyba najważniejsze, prawda? :)
    Pozdrawiam Cię ciepło.

    OdpowiedzUsuń