"I have more ideas in my head than I could ever carry out, but without it clouding my mind."
- Vincent Van Gogh (May 1890)

środa, 9 lutego 2011

Clay muse..



Miała być tańczącą kobietą, pełną gracji.. niestety nie posiadamy pieca, w którym moglibyśmy wypalić nasze prace, dlatego pierwszym moim impulsem był pomysł, aby w środku tancerki umieścić drewniany klocek, tak też uczyniłam, jednak okazało się iż tancerka straciła powab i szczupłą sylwetkę.. zatem została niedokończoną, glinianą muzą...

She suppose to be a dancing woman, full of grace .. Unfortunately, we do not have the furnace in which we burn our work, so my first impulse was the idea to put the dancers in the middle of a block of wood, so it had done, but it turned out that the dancer lost her charm and slim .. Thus was unfinished, clay muse ...






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz